Info + Algemene Voorwaarden van Hotel Staatsman
1. Reserveringen en betalingen
1.1. Een reservering wordt bevestigd na ontvangst van een geldig betalingsbewijs of creditcardgarantie.
1.2. De betaling van het verblijf dient volledig te zijn voldaan bij aankomst, tenzij anders overeengekomen.
1.3. Annuleringsvoorwaarden:
Annuleringen tot 14 dagen voor de incheckdatum zijn kosteloos.
Bij annuleringen binnen 14 dagen wordt 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
Wanneer er binnen 48 uur van tevoren geannuleerd wordt, wordt er 100% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
1.4. Eventuele borgsommen worden vooraf geïnd en binnen 14 dagen na het uitchecken terugbetaald, mits er geen schade of extra kosten zijn geconstateerd.
2. In- en uitchecken
2.1. Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur op de dag van aankomst; uitchecken dient te gebeuren vóór 11:00 uur op de dag van vertrek.
2.2. Vroeg inchecken of laat uitchecken is mogelijk op aanvraag en onder voorbehoud van beschikbaarheid. Extra kosten kunnen van toepassing zijn.
2.3. Let op: Van zondag avond tot en met woensdag ochtend is er tussen 23:00 uur en 07:00 uur is er geen nachtreceptie aanwezig. Gasten die buiten deze tijden arriveren of vertrekken, dienen dit vooraf te melden, zodat eventuele alternatieve regelingen getroffen kunnen worden. In het weekend, van donderdag avond 23:00 uur tot en met zondag ochtend 07:00 uur is er wel nachtreceptie aanwezig.
3. Gedrag en verantwoordelijkheden van gasten
3.1. Gasten dienen zich te houden aan de huisregels van het hotel.
3.2. Overmatig lawaai, verstorend gedrag of schade aan eigendommen is niet toegestaan. Het hotel behoudt zich het recht voor om gasten die zich niet aan deze regels houden, zonder restitutie te verwijderen.
3.3. Gasten zijn verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door hen of hun medereizigers en worden hiervoor aansprakelijk gesteld. Hier worden dan ook eventuele extra kosten voor in rekening gebracht.
4. Toegankelijkheid
4.1 Hotel Staatsman streeft ernaar om zijn faciliteiten toegankelijk te maken voor alle gasten, inclusief personen met een handicap.
4.2. Er zijn rolstoeltoegankelijke kamers en openbare ruimtes beschikbaar. Deze dienen vooraf te worden gereserveerd, zodat we de juiste voorbereidingen kunnen treffen.
4.3. Onze medewerkers zijn beschikbaar om waar nodig assistentie te verlenen. Laat ons bij uw reservering weten welke specifieke behoeften u heeft.
5. Gebruik van faciliteiten
5.1. Het hotel is niet aansprakelijk voor verlies of schade aan persoonlijke eigendommen van gasten tijdens het gebruik van faciliteiten van ons hotel.
6. Aansprakelijkheid van het hotel
6.1. Het hotel is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke eigendommen van gasten, tenzij deze schade direct te wijten is aan nalatigheid van het hotel.
6.2. In geval van overmacht (zoals natuurrampen, pandemieën of andere onvoorziene omstandigheden) behoudt het hotel zich het recht voor om reserveringen te wijzigen of te annuleren zonder aansprakelijkheid voor schade.
7. Privacy en gegevensbescherming
7.1. Het hotel verzamelt en verwerkt persoonlijke gegevens van gasten uitsluitend volgens de geldende privacywetgeving.
7.2. Persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor doeleinden die direct verband houden met het verblijf, tenzij anders overeengekomen.
8. Huisdieren en roken
8.1. Huisdieren zijn niet toegestaan.
8.2. Roken is strikt verboden in het gehele hotel, behalve in de daarvoor bestemde zones. Bij overtreding worden schoonmaakkosten in rekening gebracht van minimaal €100,-.
9. Toepasselijk recht
9.1. Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
9.2. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.